Micke | Skapare & Grundare 2 dagar sedan(redigerad)
Hej och välkommen till Hästannons.se,
Otroligt kul att du har hittat hit, jag heter Micke som är skapare och grundare av Hästannons.se. Min vision är att Hästannons ska bli en självklarhet för dig som lever och andas hästliv på något sätt, och för att nå dit så gör vi det här tillsammans, ok?
Jag vill att du som medlem ska känna att du är en del av Hästannons och kan vara med och påverka stort som smått för att allt ska bli ännu bättre. Min filosofi är att man lätt ska kunna nå människor, och jag är tillgänglig via mobil 070 - 52 62 341, mejl: kontakt@hastannons.se eller DM via instagramkontot @hastannons.se
I dagens samhälle där "bruset" är enormt många gånger, vill jag att du som hästägare, ridlärare, företagare inom häst, hästföräldrar, travmänniskor, du som bara tycker om hästar, ja exakt alla, ska få en lugn oas att gå till, där tempot är lugnt och fridfullt, där en annons kan läggas upp i god tid för något som ska ske om ett halvår tex. Jag vill ta fram den där möjligheten att som hästägare kunna lägga upp en annons på en häst, som någon efter några månader kommer på under sin helgtur med bilen, att - men var det inte här det stod en häst till salu, jo det stämmer och så åker man och hälsar på annonsören.
Och något annat som ändå är viktigt, i en värld där allt bara blir dyrare, så ska Hästannons.se alltid vara gratis för dig som medlem. Så länge jag, Micke med WeFlipped Group, äger Hästannons.se kommer du aldrig behöva betala en endaste krona för annonsering eller medlemskap.
Hur kan du stödja Hästannons.se? Berätta om oss! Annonsera, dela inlägg, dela upplagda annonser, besök sidan, starta trådar här i det nya forumet eller skriv i aktiva trådar, sprid ordet! Inget som du måste eller så, för hos oss finns inga måsten, hos oss ska det bara vara glädje, värme och harmoni.
Som sagt, varmt välkommen till Hästannons.se. Tillsammans kan vi skapa något fantastiskt tillsammans.
Väl mött!
Micke Nygren | Skapare & Grundare